Szállítási és fizetés

4. FIZETÉS

  1. A Fogyasztó által a megrendelés során küldött vételi ajánlat Vállalkozó általi írásbeli elfogadásával a Fogyasztó szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Vállalkozás által küldött vételi ajánlatot elfogadó visszaigazolás egyértelműen megfogalmazva tartalmazza azt a tájékoztatást, hogy a Fogyasztó vételi ajánlatának Vállalkozás általi elfogadása, mint szerződéses nyilatkozat megtétele a Vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

  1. Fogyasztó az általa megrendelt termék vételárát, az általa választott szállítási módhoz rendelt szállíási díjat és egyéb, a Vállalkozás által meghatározott díjat a választott fizetési mód szerint online bankkártyás fizetéssel, a számlán szereplő bankszámlára történő banki átutalás útján vagy a ChampionBorder webshopban utánvéttel (készpénzzel, vagy bankkártyával) fizeti meg. A Fogyasztó elismeri, hogy a megrendelt termék átvételét megelőzően történt banki átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel történő fizetés esetén a termék kiszállítására a vételárnak a Vállalkozás bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor. Vállalkozás számlát a Fogyasztó által fizetett vételárról és az általa választott szállítási díjjal növelt összegéről (a továbbiakban: ”Teljes ár”) állítja ki (a továbbiakban: ”Számla”). Számlát a Vállalkozás a Fogyasztó által megadott adatai alapján állítja ki és e-mailen küldi meg, elektronikus úton. A Fogyasztó elfogadja, hogy a Vállalkozás elektronikus számlázást alkalmaz. A Fogyasztó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az általa megrendelt termék tulajdonjogát a Vállalkozás a Teljes ár maradéktalan megfizetéséig fenntartja és a termék tulajdonjoga a Teljes ár megfizetését követően száll át a Fogyasztóra, míg a termékkel kapcsolatos kárveszély az átvétellel száll át a Fogyasztóra.

  1. Amennyiben az áru a kézbesítés időpontjában ránézésre is azonnal megállapíthatóan sérült, a Fogyasztó köteles ezen észrevételét az átvételkor haladéktalanul jelezni, illetve jogosult az átvételt megtagadni. E kötelezettség elmulasztása esetén a Fogyasztó később nem hivatkozhat az áru ilyen hibájára.

5. SZÁLLÍTÁS

  1. A Vállalkozás a weboldalon tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik a megrendelés teljesítésekor. A kézbesítés legkorábbi időpontját a megrendelés feldolgozását követően e-mailben vagy sms-ben közli a Fogyasztóval. A megrendelések feldolgozása abban a sorrendben történik, ahogy beérkeztek a Vállalkozáshoz. Abban az esetben, ha a megrendelt termék a megrendelés leadásának időpontjában nincs készleten, arról késedelem nélkül értesíti a Fogyasztót. A megrendelt áru(k) házhoz szállítására a Felek által előre egyeztetett határidőn belül, időpontban és helyszínen kerül sor. A Felek a Ptk. 6:220. § (1) bekezdése alapján megállapodnak abban, hogy a megvásárolt termék kiszállítási határideje visszaigazolás során rögzített mindenkori határidő, amely 30 napnál hosszabb is lehet.

  1. A szállítás módja:

  • Posta, vagy GLS csomag és futár szolgálattal, amely 1-5 munkanapon belül szállít a rendelést követően.

    1. A házhoz szállítás díjköteles, amelyet a Fogyasztó köteles megfizetni. Az aktuális szállítási díjakat a Vállalkozás a visszaigazoló e-mailben közli a Fogyasztóval. A várható szállítási díjakról a Fogyasztó tájékoztató jelleggel a Webáruház elérhetőségein tájékozódhat.

  • Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól. A futárszolgálattal történő kiszállítási költségekkel előfordulhat, hogy a gazdaságosabb szállítás miatt (pl: több termék együttes megrendelése) a szállítási költségek csökkennek.
    A kiszállított csomag a Fogyasztó által megrendelt terméket tartalmazza a jogszabály által megkövetelt jótállási iratokkal együtt. Abban az esetben, amikor azt a hatályos jogszabályok kötelezően előírják, a csomag tartalmazza a magyar nyelvű használati útmutatót is. A csomag kiszállításával egyidejűleg átadásra kerül a megrendelt termékről a Fogyasztó által a rendelés során megadott névre kiállított számla.

    1. A futár a megrendelt csomagot telefonon egyeztetett időben és feltételek szerint juttatja el a címzett részére. Amennyiben a címzett nem található a megadott címen a futár a megadott címen értesítést hagy, ezért kérjük, hogy lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol át is tudja venni a küldeményt, ez lehet a munkahelye is. Ha az átvevő személye a címzettől eltérő személy kérjük azt a megrendeléskor – az átvételre vonatkozó egyéb információ mellett – a megjegyzésben feltüntetni. A futár a megrendelt csomagot munkaidőben szállítja ki a címzett részére. Amennyiben nincs lehetősége a megrendelt csomagot munkaidőben átvenni, kérjük az átvétel helyének válassza a Csomagpontot.

    2.  
Shopping Cart